Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Känslan att hitta knapparna snabbt på nya hästar är inte lätt att slå

Publicerat 2013-06-03 09:52:20 | i kategori

Red igenom 5 hästar igår. Jag, Fia red charmör, Manne, izno, Perra och liberty. Liberty är en äldre häst som jag ridit en gång förut. Jätterolig häst som kan mycket.

Perra gick jättefint igår. Red honom i skritt och trav. Tränade på att rida på 10 m volter, det funkade jättebra! Han är en lättlärd och känslig häst. Gör jag rätt så fattar han snabbt:)!!

Det roliga med Perra är också att jag känner en så go kontakt! Han kommer glatt till mig i hagen och är så positiv. Känns som att han gillar mig:)!

Hörde av Mannes uppfödare igår också. Himla roligt när man kan hålla en sporadisk kontakt och det uppskattas:))! Ha en bra dag!! Ikväll ska vi hoppa!

Kram Fia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: