Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Hoppning på schemat

Publicerat 2013-06-23 11:05:16 | i kategori Allmänt

Jag känner att jag nästan tjötar om den här hoppningen, men uppdateringarna har ju varit ganska tätt nu på sistone. Idag ska Manne och Izno hoppas. Det ska bli jättekul! Nu i skrivandets stund spöregnar det och jag har inte gett mig iväg till stallet än.
 
Med andra ord, ingen uppvärmning på fältet idag, kommer dock att rida ut och värma upp på grusväg i skritt och trav för att få den där extra bjudningen när jag ska hoppa!
 
 
Ha det toppen!!! Kram fia
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: