Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Hoppning med Locantus

Publicerat 2013-06-01 10:04:56 | i kategori Allmänt

God morgon!!
 
Igår hoppade jag (Ida) Locantus hemma för pappa. Den känslan jag fick igår tänker jag behålla hela säsongen, HELT UNDERBART! Vi hoppade stilbana, ska lägga upp banan här på bloggen på måndag. Banan var på 8 hinder varav en studs och en kombination. Locantus var i balans ´, han var kvar hos mig hela tiden, inget springa ifrån och tappa ytterbogen, alla vägar var bra! ja allt bara stämde. Pappa sa: Ida det här var välplanerat, balanserat och mycket snyggt ridet!! Jag går fortfarande på moln!!  Känner att samarbetet med Angelicka gör otroligt mycket!! Locantus är redan mycket lättare att rida och Licala hon är heeelt underbar!! Vilket markarbete vi börjar få!! Längtar tills vi ska starta vår första dressyrtävling =D =D
 
Licala & Mighty
Licalas godkända bror.
 
Ha en bra dag// Ida
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: