Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Har inte packat en pinal! Haha

Publicerat 2013-06-26 23:03:08 | i kategori Allmänt

Tränat för ange ikväll. Grymt nyttigt. Tränade både Manne och izno. Det jag har fått höra är egentligen inget nytt, alltid samma saker som jag verkligen behöver träna på.

Sträcka upp, sitta ner, jobba mer med skänkel, slappna av i axlar och armar, fokusera, kräva, jobba hårt!!

Ange peppade mig med att jag lyckades få bort vinklingen av händerna (the chicken arms) på två veckor, så egentligen borde jag ju kunna envisa mig till ett resultat med sitsen( att sträcka på mig)! Så nu framöver är det blicken upp och fram!!! Å jobba med Halvhalter också!!

Ange är super och jag är grymt taggad till helgen!!! Tjohoooo;))!!! Kram på er!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: