Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Godmorgon

Publicerat 2013-06-04 10:54:53 | i kategori

Jag,Fia hoppade Idas stilbana igår. Sa till Ida när jag red att det gäller verkligen "to Face the devil". Banan handlade om kontroll och vägar.

Izno vill gärna busa och gena när det gäller vägarna och för mig gäller det verkligen att ha en bra position i sadeln och rida bestämt.

Hoppade igenom banan några gånger och kände mig nöjd på slutet. Klockan blev så mycket att Manne blev utriden en sväng och sedan trimmad på banan. Båda hästarna var lite tittiga igår så båda ska få hoppa idag eftersom de blev så väl genomridna igår och förhoppningsvis mer avslappnade idag:)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: