Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Godmorgon regniga Sverige

Publicerat 2013-06-13 09:11:34 | i kategori Allmänt

På schemat idag är det markarbete för Angelika. Jag rider izno och Ida rider båda sina hästar. Hemläxan från förra gången var att vinkla om och undvika mina chicken arms hihi!! Också att rida mer Halvhalter för att spänna bågen. Känner att jag lyckats bra och det ska bli spännande att se vad Angelika säger idag.
Izno känns så fin nu att jag skulle kunna tänka mig en dressyrstart igen. Får se om vi hittar någon tävling.

Ha det fint hörrni!! Kram Fia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: