Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Hästar är har sina dagar precis som vi människor

Publicerat 2013-07-05 09:07:04 | i kategori Allmänt

Red Manne på banan igår, seg som bara den. Izno trimmades ute i skogen(kanonfin)!! Det var en kvalmig värme igår och jag tror det påverkar. Manne var fin på slutet och tro det eller ej, han var finare i vänstersidan än höger igår!!! Ett steg i rätt riktning.

Ska rida ut båda idag, jag älskar att jobba hästarna ute i naturen(om de är avslappnade). De har oftast en naturlig bjudning och jag tycker att passet får mer nyanser.... Variation.. Upp, ner, en sten kan bli ett riktmärke för en övergång. Igår tränade jag på: rakrikta, skänkelvikning, övergångar, framdelsvändningar, fattningar från skritt, öppna, rygga. Allt detta på e grusväg i skogen. Koncentrerad och glad häst. Tillika ryttare. Rekommenderas:))! Kram på er // Fia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: