Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


fantastiskt roligt med så fina och duktiga unghästar!

Publicerat 2013-07-22 14:03:33 | i kategori Allmänt

Jag, Fia har ju som tidigare nämnt bytt lite hästar med Ida för ett tag. Jag har nu hållt igång och ridit både Perra och Mighty sedan vi var i falsterbo. Kan inget annat än att säga att detta bytet gör mig full av inspiration och framförallt motivation. 
 
Både Mighty och Perra är väldigt stabila unghhästar. Vi rider förbi kor och mycket annat ute, Mighty tog täten sist när Fanny tramsade vid korna! Och Perra är snäppet vassare, han höjer inte ens på ögonbrynen när vi rider förbi. Mighty och Perra är också fina att rida på marken. Perra är lite mer framåt än så länge än var Mighty är. 
 
Jag läger fokus på att de ska framåt, tränar dem på att ställa, övergångar. FINA DUKTIGA HÄSTAR!
 
Izno är jättefin nu, han börjar bli mer liksidig. Denna veckan ska han gå ett par galopp pass på fältet, markarbetas för Ange och sedan bär det av till halmstad på tävling!
 
En rolig vecka framöver helt klart!! Ha en bra dag alla KRAMAR Fia
 
Charmör
 
 
Mighty
 
 
Izno
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: