Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Vi fyllde visst år idag!!

Publicerat 2013-02-21 12:13:29 | i kategori Allmänt

Ja, som jag tidigare säkert nämnt så är jag en riktigt virrigpanna. Det är en av anledningarna till att planen ändras lite fram och tillbaka! Jag och Ida fyller alltså år idag, därför firar vi med att rida ut i skogen och fika tillsammans efteråt. Det blir alltså inget ridhus ikväll.
 
Jag är nöjd med hästarna igår, om jag hade åkt till ridhuset ikväll hade jag bara ridit lösgjörande arbete på dem eftersom de var så sansade igår....Det var det som var tanken med att åka två dagar i rad, att ta udden av deras energi första dagen för att kunna "komma åt" dem bättre dag 2.
 
Ida behöver åka till ridhuset i helgen så jag tänkte passa på att åka tillsammans med henne en dag. Får se lite vad vi ska träna på då....det lär väl dyka upp något i huvudet innan vi åker dit...jag är ju en riktig grubblare=)! Något stärkande och något för att höja mjölksyretröskeln lär det nog bli!
 
Kram, på er!!! Ha en bra dag! Min har varit toppen än så länge med fika och sång!
 
(Manne 4 år på sin första tävling)
 
Izno, 130cm
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: