Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Veckan som kommer

Publicerat 2013-02-19 07:00:00 | i kategori Allmänt

Denna veckan kommer jag att rida i ridhuset onsdag och torsdag. Jag(Fia) tänker rida som jag tidigare nämnt evighetsbana och värma upp med serier. Detta är alltså övningar som kan vara rätt kämpiga för mina hästar så här tidigt på säsongen. 

 
Idag har jag ytterligare en lång arbetsdag framför mig och kommer därför rida i spåret ikväll. Jag kommer hålla mig på fyrkanten och fokusera på motionsridning. Jag kommer att galoppera hästarna en hel del och stå i lätt sits.
 
På fredag och i helgen kommer jag att rida ut. Vi har lite annat hemma(flyttstäd, renovering, vanlig städning mm) för oss förutom hästarna. 
 
Snart åker Mighty iväg på inridning, då kommer Perra in från lösdriften och inridningen påbörjas(jippi)! 
 
Ha en mysig dag alla!! Kramar Fia
 
Izno
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: