Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Vad ska man hitta på nu då??

Publicerat 2013-02-23 15:19:06 | i kategori Allmänt

Jag (Ida) är fortfarande sjuk, igår mätte kroppstemperaturen 39 grader!! Idag är det lite bättre, hoppas på att bli frisk snart! Vad gör man då en dag som denna? Från början var det tänkt att jag skulle ha trimmat i ridhuset och grejat i stallet hela dagen lång, nu får jag göra annat! Hör och häpna, jag har kollat på film, mitt på dagen!! Händer aldrig annars, sen ägnar jag min tid till att prova olika kläder, först har jag provat min "vanliga" garderob och sedan har jag provat alla mina tävlingskläder. Hahahaha....... visst lååååter det kul?!!!! Känner ni igen er? Som hästtjej är iaf jag inte van vid att vvara hemma en hel dag! Och dessutom inte göra någonting.......
Längtar så sjuuukt mycket till sommaren!! Drömmer om solen, tävlingar och härliga grillkvällar <3
Fia & Izno
Jonna L & Ramses
Jag & Little Wave som nu är skolhäst på tenhults naturbruks gymnasium
Fia & Sandra
Locantus och jag <3
 
Ha en bra dag//Ida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: