Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


sjuuk =(

Publicerat 2013-02-22 16:15:02 | i kategori Allmänt

Jag ( Ida) sitter i soffan hemma, det svider under näsan, snorar, har feber och hostar som en galning. Inte nog med att jag har varit på resande fot, nu blev jag sjuk också........... så himla typiskt!!! =( 
Mina hästar får helt enkelt vila idag, det var inte planerna från början, men min hälsa måste gå först.... Jag var dåli igår också, fast nu har det eskalerat och jag måste bli av med den här skiten.
 
Räknade veckorna och nu är det snart vår typ om 10 veckor tjoooohoooo. Imorgon skall jag vara bra för att jag har tänkt åka till ridhuset med Fia :D
 
Nu ska jag kurera mig
 
KRAM//Ida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: