Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Resfeber!!!!!!

Publicerat 2013-02-13 23:27:01 | i kategori

Det är något jag ( Sandra) har!! Nu är det inte långt kvar tills jag och min sambo Sven åker till Egypten! Imorgon 10.10 lyfter planet mot varmare breddgrader.. Ååh vad jag längtar! Dock hästnörd som man är så vet jag att rastlösheten efter att få rida och vara i stallet kommer komma efter bara ett par dagar!! Tur man har de bästa tjejerna i stallet som hjälper mig med Binis, så hon kommer ha det toppen!!

När jag kommer hem växlar vi upp och laddar inför Anita Sande träningen, de ska verkligen bli så roligt och givande!!!!!!!!! Anita är helt klart den bästa tränaren jag ridit för!

Nähe nu ska jag återgå till packning!! Hehe sent ute som vanligt ;)
Ha en fantastisk vecka för de ska jag ha! Ska försöka slänga in ett direkt inlägg från pyramidernas land! Om inte , så håller de andra tjejerna ställning när jag är iväg!
Kram Sandra
(Bilden är på Raffe och Don Vito)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: