Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Pirr i hela magen!!

Publicerat 2013-02-26 15:44:36 | i kategori

Idag har jag (Sandra) och min mamma haft en helt fantastisk uteritt!! Termometern visade på riktiga köldgrader(sisådär -13) men vad gör de när solen lyser och snön ser ut som små små glimmade kristaller.
Vi red en ordentlig runda i skritt, trav och galopp och hästarna skötte sig super. Jag red Binis och mamma red Licala.

På fredag blir det teamhoppning, alltid lika roligt!!
Tänkte jag skulle berätta lite om hoppningen i söndags oxå, men får bli en annan dag för nu slutar min rast.

Ha en helt fantastisk dag alla!
Bjuder på lite bilder från uteritten idag!
Kram Sandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: