Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Mysdag i stallet

Publicerat 2013-02-28 17:58:59 | i kategori Allmänt

Idag har jag (Ida) haft en riktig mysdag med hästarna, jag ridit både Locantus och Licala. Båda hästarna skötte sig jättebra (som vanligt) idag var det dock jag som var seg, är inte riktigt frisk ännu och det märks jätte mycket. Jag har även mockat vhela stallet och saltat spåret på ridbanan, så en klapp på axeln till mig själv ;)
Imorgon tänkter jag skriva lite om mina tankar kring mina fina hästar och hur planeringen ser ut framåt. Nu ska ni få en bild bomb BY ME =)
 
 
Ha en go kväll/// Ida
Postat av: Tuuli Elmgren

Superfina bilder! :D

Svar: tack!
stallvipwins.blogg.se

2013-02-28 @ 19:46:32
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: