Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Mellanlandar hemma för renovering, fika och uppladdning för dagen

Publicerat 2013-02-13 14:03:00 | i kategori Allmänt

Det värker i mina(Fias) händer efter all renovering som vi hållt på med i två dagar nu. Hållt på och skrapat lager efter lager med tapeter med spackelspade. Jag har varit uppe sen 5:00 idag, känner mig helt otroligt MÖR!
 
Tänkte fylla på med motivation inför dagen, tänkte en kopp kaffe framför WC i Bordeaux. Tänker låtsas att jag är Edwina Alexander-Tops. Behöver nämligen lära mig att trycka ner "röva" sadeln bättre/rida med säte och det är hon bra på!!!
 
Ha det fint!!! Kramelikram Fia
 
(gammal bild från globen).
 
 
Postat av: johanna larsson

gud vilken fin ni har !:)

Svar: tack johanna!
stallvipwins.blogg.se

2013-02-13 @ 14:14:08
URL: http://mahapp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: