Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Listan är lång idag...

Publicerat 2013-02-17 06:30:00 | i kategori Allmänt

Godmorgon kära vänner! 
 
Jag ska ut och gå en promenad med bästisen Zeth. Efter det blir det en sväng till gymmet, äta frulle med sambon och laga mat. Ska vara i stallet runt 10 tiden...så jag börjar med ett högt tempo redan nu!
 
Kl 11 ska jag rida Charmör och kl 13 en annan pålle och mellan dem två tänkte jag rida Izno eller Manne.Vet inte riktigt hur jag ska få till det. Förmodligen blir det alla 4 hästar på raken..
 
Tur är att Emma kommer idag, hon kommer dock inte förrän på eftermiddagen men det gör inget. Uppskattar lite trevligt sällskap i stallet.
 
Ha en bra dag!! Kram kram Fia
 
Izno
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: