Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Licala, Locantus och Binis.

Publicerat 2013-02-16 19:28:00 | i kategori Allmänt

Idag har jag emma vart i stallet, har ridit Licala, Locantus och Binis på banan! 
Licala var jätte fin, hon accepterar bettet mer och mer nu. Jag gjorde mycket halter och övergångar oså. Både Travade och galopperade med henne och hon skötte sig super. Hon är underbar den lille hästen.
Locantus var väldigt pigg men väldigt fin han också! gjorde samma sak där la in lite halter och övergångar i trav o skritt. Jag känner att jag har kommit på han lite mer nu och det går bättre och bättre för varje gång jag sitter på honom så det är super kul! :)
Binis var väldigt spänd och kollade på allt annat runtomkring. så jag gjorde mycket halter, övergångar och tempoväxlingar i trav för att få med henne. och i slutet blev hon hyffsat fin! 
 
här är en film på när jag rider binis för ett tag sen.
http://www.youtube.com/watch?v=esq6GmJNq44
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: