Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Idag får mina hästar vila...

Publicerat 2013-02-12 07:15:00 | i kategori Allmänt

men imorgon, då får Izno och Manne ridas ut ordentligt. 
 
Har tänkt mig att åka iväg till ridhuset på torsdag. I helgen lär det bli en sväng till ridhuset också. Tänker arbeta hästarna på olika Cavaletti övningar på torsdag, på söndag blir det lite gymnastik. Vad jag ska göra har jag inte riktigt bestämt än. 
 
För er som läst bloggen innan så vet ni att mina (Fias) planer kan ändras, man ska ju anpassa sig så att allt funkar bra..jobb, familj och vår renovering som vi håller på med. Är dock väldigt noga med att inte prioritera bort hästarna utan istället få tiden att gå ihop på annat sätt.
 
Det jag kommer tänka på denna veckan är att jag verkligen kommer lägga god tid på hästarna i ridhuset. Tänker inte åka iväg och stressa, är dock noga med att sluta när det känns bra så man inte sitter och maler! 
 
Jaha, känns som jag suttit och skrivirt ett inlägg om ingenting, hihi... Ha en fin dag! Vi hörs! KRAM fia
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: