Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Hoppning med Licala & Locantus

Publicerat 2013-02-11 18:51:53 | i kategori Allmänt

Igår hoppade jag Licala och Locantus, det gick väldigt bra. Licala var dagens skräll, efter 6 år av vilavisade hon prov på mycket hopp. Vi tog bara fyra språng, men hon har inte varit igång sålänge ännu och jag vill ta det lite hakkuna mattata med henne.
 
 
Locantus känns väldigt bra, han har verkligen hittat formen och känns luftig och fin. Båda är mjuka att rida men väldigt olika,Locantus med ett enormt steg,medans Licala bara "duttar" fram hihi. Kul också är att känna att vår hästtjej Emma gör ett fint jobb medmina hästar när jag är borta påjobb.Emma har en väldigt mjuk hand och det gillar jag skarpt
 
//Ida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: