Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Hej!

Publicerat 2013-02-07 22:54:00 | i kategori

Jag heter Emma. Är född 1995. Började min karriär liksom sandra på jönköpings fältrittklubb när jag var 11 år. Har haft några medryttarponnysar och sköthästar. Nu hjälper jag till med markservice, ridning och foto i stall vipwins och är där för att stanna!
Jag driver en egen blogg också där ni kan läsa om min vardag. Men även se bilder som jag har tagit med min systemkamera Nikon D5000. För Foto är ett stort intresse jag har såsom med hästarna.
http://emmaeklof.bloggplatsen.se
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: