Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Härligt minne

Publicerat 2013-02-27 22:27:00 | i kategori Allmänt

När jag hör den här låten så tänker jag på ett speciellt minne...det var när jag vann två klasser i nässjö för en herrans massa år sedan. Jag tror att jag var 16 år då. Min häst hette Eastwood och hade i ett tidigare liv varit dressyrhäst och tröttnat på livet.....blivit otrevlig och skulle därför säljas. Vi köpte honom och han trivdes väldigt bra med mig och att få hoppa! När vi tävlade de två första åren vann vi i snitt varannan klass. I Nässjö hade vi vunnit först en 1m klass och sen en 110. Och jag kände mig precis som Tina sjunger i låten SIMPLY THE BEST. Och när jag tänker tillbaka på minnet så får jag gåshud och en härlig pirr i kroppen, för även om det bara var 1m så betydde det allt för mig just då!! Simply the best!!!
Kram Fia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: