Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


God morgon!

Publicerat 2013-02-14 07:28:00 | i kategori Allmänt

Idag ska Fantasia få vila då jag (Jonna) jobbar till kl 6 med de små barnen på dagis, de ska bli så mysigt!
Så när ja har slutat åker jag bara upp och mockar och fixar, sen ska jag hem och mysa med min sambo :)

Som ni vet så var vi alla och hopptränade lite i söndags och Fantasia kändes väldigt fin!
Under uppvärmningen la jag fokus på att både länga och korta henne i alla gångarterna för att förbereda henne på sin hoppuppgift.
Började med de korta avståndet vilket hon har lite svårt för då hon gärna vill dra i väg och hoppa av stort, vi fick kämpa lite då hon tog ett galoppsprång på mitten hindret två gånger innan hon gick som en klocka :)

De längre avstånden var inga problem för Fantasia då hon som sagt gillar att hoppa av stort, problemet här kan vara att det blir lite flackt när det är så pass lågt.
Det finns alltid något att öva på!

Här kommer en bild från helgen :)

Nu ska jag göra mig i ordning!
Ha en bra dag, kram Jonna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: