Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Dagen idag...

Publicerat 2013-02-27 11:18:00 | i kategori Allmänt

Det lär bli uteritt i det underbara vädret!! Efter det ska jag, Fia åka till ridhuset och trimma Charmör. Ska bli riktigt roligt. På grund av väglag och andra omständigheter så har jag inte ridit honom på två veckor så det ska bli riktigt kul!! Hoppas på att få lite på film.
 
Ha en bra dag
 
KRAM Fia
 
 
Postat av: celine

hejhej skulle DU vilja hjälpa mig komma igång med bloggningen igen?
kika då in på min blogg och kolla på min lilla gosponny är de bra med pelham? eller bara tränsbett?? hm kommentera gärna DIN åsikt btw.. Fin blogg!!

2013-02-27 @ 21:35:28
URL: http://celineoldstrands.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: