Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Bra dag!

Publicerat 2013-02-21 21:35:59 | i kategori Allmänt

Dagen hittills har varit mysig. Jag och Ida har ridit ut hästarna i mörkret..de skötte sig toppenfint! Efter det fixade vi klart stallet. Nu sitter jag i soffan och päser. Börjar jobbet kl 6 imorgon så ett glas vin. lite film och sen sova är det som gäller nu! Imorgon slutar jag tidigt så jag och Ida ska rida ut hästarna ordentlig!
 
Ha det fint! Kram Fia
 
Detta var kul att prova en gång, men jag sitter som en...ursäkta uttrycket RÖV i dressyrsadel...hihi!! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: