Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Binis

Publicerat 2013-02-18 20:39:56 | i kategori Allmänt

Licala och Locantus fick vila idag, så jag red binis med Jonna. Skrittade runt stallet och sen red vi en stund på banan. Hon var verkligen en liten fjant när vi red runt stallet, allt var lite läskigt. Sen på banan gjorde jag lite skänkelvikningar och öppna i skritt med henne och det gick bra, sedan avslutade jag med att bara trava runt på spåret nått varv helt kravlöst båda varven sen skrittade jag av henne och gick in med en blöt och snöig häst likaså jag såg ut som en snöman! hihi :)
ha det bra! / Emma
 
Gamla bilder på mig och Valle! 
Valle är en ardenner som jag red lite då och då, jag körde även remmarlag med honom! Världens goaste och snällaste häst! 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: