Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Assa in en bättre prestation....

Publicerat 2013-02-11 16:40:00 | i kategori Allmänt

Jag(Fia) var iväg och åkte skridskor i Jönköping förra året. Stannade till och tittade lite på när HV71 hade träning(A-laget). De stod i ett led, den förste åkte fram och sköt skott i mål, oavsett om han lyckades med det eller inte höjde alla armarna och hejjade på denne potensielle målskytt...och så höll de på. Antar att de assade in den goda känslan av att lyckas in i huvudet(i hjärnans amygdala för att vara mer exakt).  
 
Jag har en speciell känsla som jag minns ...det var när Izno debuterade 130cm, jag kom mot en stor oxer, hinder nummer 7 och redan 7-8 galoppsprång innan kände jag hur Izno DUNDRADE fram under mig, det var så COOLT!!! Det tänker jag på när jag vill ha en bra känsla när jag ska in på hoppbanan!! 
 
Nåt att tänka på =)!!
 
Kram Fia
 
Izno & Fia i Glommen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: