Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Ändrade planer...

Publicerat 2013-02-19 17:43:00 | i kategori Allmänt

Hej hej Fia här!!
 
Ikväll kommer hästarna få vila. Jag kommer rida dem resten av veckan istället. Först som tidigare nämnt ridhus ons, tors(känner mig otroligt laddad)!! På fredag ska jag och Ida rida ut. Likaså lördag och söndag. Jag längtar grymt mycket till att Ida kommer hem!! Och vi ska verkligen trimma ordentligt ute och rida långt och  lite tuffare än vi gjort tidigare i år!!
 
Ha en härlig kväll nu!! Nu ska jag alldeles strax till stallet och mysa med djuren! Kramar Fia
 
Min fina lille Izno

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: