Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Vintervila i all ära

Publicerat 2013-12-15 16:03:35 | i kategori Allmänt

Mina (Ida) hästar harsin vintervila nu, tanken är att Manne skallsättas igång efter jul och börja tränas inför sina uppgifter i vår. Locantus skall bara skrittas då han fortfarande inte är bra, jag har beställt tid till honom hosSveriges landslagsveterinär och hoppas nu att vi kan gå till botten med de problem som han hela tiden drar på sig. Vi skallåka till veterinären i januari och jag har förhoppningar om att han kommer att bli bra och att vi kommer kunna satsa fullt ut i frmtiden, tills dess får jag bara vänta och ta hand om honom så mycket som möjligt med mycket mys och pyssel. 
 
Ser fram emot våren och längtar väldigt mycket efter nästa års tävlingssäsong. Tycker vintern känns sålång och jag skall dessutom inte börja tävla igen förens i April, så det känns som en hel evighet!! Nästa år skall jag och mina stallkamrater ha en annan tävlingsadress, det känns jättekul! Vi skalltävla för Hakarps ryttarförening. Det är ju trots allt i Hakarp vi har våra hästar, så det känns som ett helt naturligt byte, dessutom så finns det så många helt fantastiska och trevliga människor i den klubben och det är ju ett stort plus =D
 
Idag har jag och Fia myst i stallet, det var längesedan vi prickade våra scheman, jag trivs såhimla mycket nu, att bara ta allt i min egna takt, utan stress och jäkt! Nu skall jag strax på kalas, ska bli super!!! Ha det bra alla kära vänner därute <3
 
kram Ida
 
Min fina Locantus <3 önskar av hela mitt hjärta att han blir bra <3
 
Älskade Manne <3 <3 Min fina dunderponny 
Postat av: Mirjam

åå va kul då blir vi klubbkompisar :)

2013-12-15 @ 23:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: