Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Varför kallar jag sparven för sparven?

Publicerat 2013-12-12 06:30:00 | i kategori Allmänt

Sparven heter egentligen Best Way, tycker det är ett långt namn när man ska prata om honom och när man ska ropa på honom. Sparven kallades för 7an när han kom till mig. Inte helt tokigt eftersom han är född 7/7 -07! MEN jag tycker att 7an låter som en kossa, bara en siffra! Sen var Sparven tunn när han kom hem till mig på grund av att han haft ont i munnen....så han såg faktsikt ut som en liten sparv...söt, tunn och rar.....som en liten sparv <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Postat av: Ida

Det är helt fantastiskt vad han har förändrats på så kort tid!! Bra jobbat Fia <3

2013-12-15 @ 16:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: