Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Godmorgon godmorgon!!

Publicerat 2013-12-11 09:10:01 | i kategori Allmänt

Jag är grymt taggad att åka till stallet idag. Igår blev det ingen ridning, kände mig inte alls pigg. Men idag så får jag, Fia ta igen lite igen.... Kommer rida ut Sparven en sväng, Perra kommer att få gå på ridbanan.
 
Känner mig riktigt taggad på ridningen och hästarna nu, har precis löst ridhuskort =)!
 
Håller på att förkovrar mig inom ämnet ridning en hel del nu när intresset är i en "brinnande" fas som jag skulle vilja kalla det! Tittar mycket på clinics med olika toppryttare, läser olika artiklar om forskning inom ämnet....mm!
 
Det är ju det som ger ridningen det där lilla extra...man blir aldrig fullärd.
 
Har varit lite i shoppartagen med på sistone, handlat lite ridkläder. Känner att det är en del av motorn just nu med, att känna sig proper ii stallet eller framförallt när jag åker iväg till ridhuset!
 
Ha en toppendag!
 
KRAM Fia
 
Som ni förstått så finns inte Izno kvar i stallet längre, tänkte skriva i bloggen här om vad som hänt och varför det har blivit så.
 
Postat av: jessica

Jaaa! Äntligen bloggar ni igen! Sluta inte med det nu, behöver inspo o motivation! Så blogga massor nu :D

2013-12-11 @ 17:05:31
URL: http://www.jemaax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: