Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Vad gör man en regning dag som denna?

Publicerat 2013-08-30 08:08:21 | i kategori Allmänt

Normalt sett hade jag varit och jobbat, kanske morgontränat lite...sen hade jag ridit för fulla muggar och avslutat med fredagsmyset. 
 
Jag, Fia är hemma och kurerar mig eftersom jag har ont i ett öra =(! Kommer dock vara tvungen att åka ut till stallet snart och släppa ut hästarna. Mina föräldrar är i Grekland så jag har ingen hjälp idag. 
 
Tänkte berätta att alla i stall Vip wins utom jag och Sandra ska tävla imorgon! Jonna.S på en lånad häst, Jonna.L på sin Oh la la och Ida på Manne. De ska tävla div 2 och jag ska ditt och glida runt och heja på dem!
 
I helgen kommer det hem lite folk och tränar och inspireras. Tycker det är fantastiskt roligt att kunna hjälpa andra med sin träning. Jag är helt enkelt en person som gillar och lära ut, följa utveckling och dela glädje(kanske därför jag trivs med mitt jobb som lärare också). 
 
En bra lärare är tydlig, ska kunna förklara så att eleven förstår och motiverande på många olika sätt. Samma sak gäller det med hästar. En tränare måste kunna förklara så att det hon/han menar når fram, kunna anpassa sig till olika nivåer, vara ödmjuk men samtidigt kunna ställa krav för förbättring. DET NI!
 
Ha en bra dag alla! Nu ska jag softa i soffan en stund till. sen blir det ofrivillig fodring. KRAMAR Fia
 
sandra och binan
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: