Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Tingsryd & annat skoj :)

Publicerat 2013-08-08 13:35:41 | i kategori Allmänt

Idag bär det iväg till tingsryd på tävling, tre hästar skall följa med. Binis, Manne & Izno, Locantus får vara hemma eftersom han har tävlat mycket och förtjänar ett par veckor med mys med stallets Emma i skogen. Jag skall tävla Manne i fyra klasser. Tre enmetershoppningar och en hundratio klass. Vi känner inte varandra fullt ut ännu så jag ser på mina starter som en lära känna fas. Mannegick otroligt bra i Halmstad med mig och jag tycker att vi passar väldigt bra tillsammans. 
 
 
På tal om att passa ihop! Idag har jag fått rida Jonna S häst Fanny.Hon är verkligen en Ida häst! Mjuk och fin i munnen och lyhörd för skänklarna. Det som är extra kul är att hon har ett väldigt svung i steget och en aktiv bakdel, det GILLAR jag!!! Hon är också väldigt arbetsvillig. Bra jobbat där Jonna!!! Som utbildat och formathenne så fint!
 
 
 
Det kommer fler uppdateringar om tävlingarna snart! Håll tummarna för oss
 
 
Kramar Ida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: