Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Har sååå mycket roligt att se fram emot!!

Publicerat 2013-04-01 22:33:48 | i kategori Allmänt

Dessa underbara hästar!! Imorgon skall jag rida på Mighty för första gången!!!! FATTA jag känner mig som ett barn dagen före julafton!! Ååååh så jag har längtat! Jag minns den dagen när han föddes som igår! De ringde till jobbet och talade om att han var född, mina kolleger trodde det hade hänt något allvarligt eftersom jag min TÖNT började böla eftersom jag blev så glad!! 
 
Imorgon skall jag rida Licala och Locantus också. De har vilat idag eftersom jag har varit sjuk. Har insett att den försenade våren har fördröjt min tävlingsstart... Men det gör inte så mycket! det är ju ganska mysigt att rida i skogen också!! 
 
Ha en toppenkväll!!
 
Kraaaaam Ida
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: