Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Det händer mycket nu!

Publicerat 2013-04-23 12:01:38 | i kategori Allmänt

I skrivandets stund har jag, Fia rast på jobbet! Kan summera förra hästveckan som en bra vecka. Avslutade veckan med en tävling där jag och sandra fick var sitt pris. Sandra 1a och jag 2a med Binis respektive Manne. mer om det senare!
 
Tyckte att mina hästar var lite mycket i handen, behöver träna på att få dem mer fram ärligt för skänkel. Detta var dock den första tävlingen ute för året. Izno hade två ner i 120cm och Manne ett ner i omhoppningen! Manne var superfin!!Lite lång och tittig dock....men, han var toppen på hinder! En riktig FIGHTER!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: