Allmänt       Stallet       Våra hästar       Sofia Berglund       Ida Berglund       Emma Eklöf       Jonna Larsson       Sandra Holmberg-Melin       Jonna Sundgren


Dagen idag...

Publicerat 2013-04-16 07:58:48 | i kategori Allmänt

Jag, Fia har en rackarns lång dag, jobbar fram till 19:15 ikväll. Så klockan 19:30 ska jag till stallet och mocka och pyssla om hästarna. Igår ledde jag hästarna, hade magnet täcke på dem och masserade in liniment på vissa ställen... Sedan var jag med när Ida och Jonna.S hoppade, ledde runt Izno samtidigt...väldigt roligt att leda häst igår!! =)
 
Ska göra mitt bästa att hinna lägga in filmerna från ritterna i helgen. Tyvärr missade Sandras far tillika filmare att fånga min 120cm ritt. Han stod och filmade, zoomade...han var jätteseriös. När han skulle stänga av kameran insåg han att han satte på den istället...han hade jättedåligt samvete..stackarn..hihi!!
 
Ha en bra dag ALLA kram Fia
 
Postat av: Linda

Haha, stackars Niklas!!

2013-04-16 @ 12:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: